var det något jag sa..

2010-01-20, 15:27:54 / Kategori: Allmänt
Usch, jag är så trött på att skriva rubriker, kommer aldrig på någon bra heller. HAHA!

Jaja, just nu sitter jag och kollar mot sängen, är riktigt j*vla trött må jag säga. Vet inte vad det är, men är i alla fall så trött så om jag lägger ner huvudet på databordet så kommer jag att somna direkt. Jag hatar att vara såhär trött. Nångång skulle jag bara vela vara hur pigg som hellst. Fatta va härligt? Jag tror jag ska fixa så att jag blir så pigg imorgon genom att lägga mig 21:30 ikväll ;).. Vi får se hur det går?! Haha. Jaja, nu ska jag starta igång WOW igen, jag har blivit beroende och ja.. Det är väl lika bra det, så gamecardet blir användt istället för att bli till slöseri med pengar. Iof fick jag mitt GC utav morsan och Per, jaja! Ska dra mig iväg nu, uppdaterar senare. Heippa!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?