flyttsug.

2010-02-08, 16:33:36 / Kategori: Allmänt
Exakt, rubriken stämmer så jävla hårt just nu alltså.

Jag är så j*vla sugen på att flytta ifrån detta j*vla getto just nu så det finns inte, skäms över att bo här faktiskt, visst det är nära till stan OSV, men vafan? Folket? Nej tack. Vill bo på ett finare ställe än brynäs? Vem fan vill bo här egentligen, nu har jag tappat hoppet om att bo här. Har liksom bott i samma lägenhet i 14 år ungefär. Vill fan inte bo kvar här faktiskt, vill bo på något finare ställe än Brynäs. Detta område suger. Sitter faktiskt och kollar runt lite på lägenhter på hemnet.se och har hittat grymt fina lägenheter, dock är det köpe lägenheter men man betalar bara typ från 2-4000 kronor i månaden? Och då menar jag att det är riktigt fina lägenheter. Usch, varför ska vi bo här för?

Visst morsan planera allting pågrund av skolan, stan, buss, tågstationen & parken till då jag var mindre, hon planerade allting parfekt. Men nu är jag äldre & vill flytta härifrån. Ingenting är morsans fel, utan det är mitt fel, att jag tröttnat på detta place liksom. Men vem tröttnar inte efter dem bott någonstans i några år? Jaja, vi får se vad som händer. Morsan kollar ju efter lägenheter för fullt. Så jag får väl bara bita i det sura äpplet och vänta tills vi hittar något, kanske hinner flytta hemifrån innan? Vem vet.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?