glömde igår ..

2010-02-10, 15:15:56 / Kategori: Allmänt
Hallådär, vart hemma från skolan ett tag nu. Tog bussen ner till stan med Viktoria, eftersom att hon hatar att åka buss själv så betalade hon för att få mig med, HAHA! Jaja, lugna lektioner idag faktiskt. Hadde Krister sist och pratade om hur det går till med att söka jobb & hur mycket det kostar att flytta hemifrån, tror ni jag vart sugen då längre? Nej. Hur dyrt som helst.. Usch. Jaja, Har suttit och plinkat och letat beat sen jag kom hem, hittade inget jag fastnade för så jag tröttnade. Så nu tänkte jag ta och spela lite CSS istället, blir nog det hela dagen skulle jag tro. Eftersom att mitt busskort inte funkar längre så kan jag inte åka någonstans heller. Suck.. Måste försöka fixa så att jag kan få ett nytt, fast morsan skulle ju kolla hur mycket det kostar med årskort mellan Gävle och Valbo osv. Jaja.

Jag glömde ju bort att berätta att jag och Dennis fick se huset vi ska bo i Spanien ser ut. Ser ut som ett riktigt spökhus utanför :|.. Jag sket nästan på mig när jag såg det kan jag ju tala om för er! Sen när vi fick se innehållet så var jag inte lika skrajsen längre. HAHA! Jag är ju en sån pers som tror på andar OSVOSV. Det är väl det okända ikväll? Isåfall ska jag se på det.

Igår åkte jag ju till Amanda som sagt. Och när jag skulle hoppa på bussen så sa chaufören att mitt busskort inte funkar längre? Suck sa jag.. Så sa han att det gått ut? Det gick till och med ut i söndags. Men han var så snäll och skjutsa dit mig i alla fall. Jag och Amanda gjorde inget speciellt igår med tanke på att hon inte mådde så himmla bra. Stackarn! Så var mest att ligga och mysa med simpsons och sådär. Sen kom Per den snälla jäveln och hämtade mig för att jag inte vågade chansa med busskortet igen utefall det skulle vara samma busschauför?! Jaja, kom hem och satte mig framför tv:n med morsan? HAHA. Så satt ingenting vid datorn igårkväll när jag kom hem. Sen så fixade hon ett par utav mina chinos som är aldelles för stora också. Tack morsan♥ Sen så tog jag in X-Box360 in på mittt rum, så att jag spelar det någongång. Satt nästan och spela i 2 timmar innan jag kunde somna, HAHA! Jaja.

Idag som sagt, ska jag inte göra någonting, är för trött också för att göra något. Så blir en slappdag. Morsan ska bjuda Per på middag också, så vi får se vad hon slänger ihop för något gott ;).. Tror hon skulle göra min och morsans special. Vilket vi har kallat något annat än vad det heter sen jag var liten som jag inte tänker nämna här... HAHA! Näe, nu ska jag inte sitta och skriva en massa strunt.. Bara pluppar upp saker ur huvudet på mig som jag skriver som inte ens ska höra hit, som nu te:x! Hejs.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?