home,

2010-02-09, 14:13:53 / Kategori: Allmänt
Är hemma nu. Fick skjuts hem från skolan pågrund av vädret, låter som en latmask. HAHA! Med tanke på att det tar bara 10-15 minuter för mig att gå hem från skolan. Men jaja, vad gör man inte när det är snöstorm ute? Fan igår var det ju som att det skulle klarna upp till vår ju, plus att det var sol tidigare idag också. Trodde att våren var på väg.. :(

Ska åka till älskling senare idag, eftersom vi firar 8 månader idag! ♥ Så vi ska väl mysa och sånt där. Sen får vi se vad vi gör, uppdaterar ju självklart när jag kommer hem, om jag hinner. Ska väl spela eller något nu innan jag åker iväg dit. Uppdaterar nog under tiden innan jag far iväg också. Lägger upp "veckans nyheter" snart också skulle jag tro. Om jag hittar något intressant vill säga.

Kan ju börja med att säga att jag är riktigt stolt över mig själv med skolan och sådär. Dock tror min mentor att jag börjat tagit tag i saker seriöst pågrund av mötet på torsdag ;).. Men det har jag ju självklart inte!;)



"dagens bild."



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?