life is a star when i feel like this

2010-02-11, 18:16:13 / Kategori: Allmänt
"dagens bild"


Igår så somnade jag inte förns tolv tror jag det var? Städade rummet innan jag gick och la mig, duschade engång till, vet inte varför? Så duschade två gånger igår plus att det bara var 15-20 minuters avstånd mellan duscharna. Jaja, lite knäpp kan jag vara ibland. Bytte i alla fall lakan & städade rummet igår och sådär. Sen så plattade jag håret direkt efter jag duschat så jag slapp göra det idag när jag vaknade. Sen så somnade jag dunns när jag la mig i sänge.

Idag vaknade jag kvart i sju ungefär, steg upp. Plattade håret i alla fall, fast jag inte behövde ^^ sen så käkade jag frukost, toast (Y).. Gjorde mig iordning och gick till bussen. Tog bussen till bild/media tillsammans med Yohanna.

När vi kom fram så fick vi se på film idag istället för att göra film. Vi såg " i taket lyser stjärnorna " har sett den förut, men den är alltid lika bra. Fast börjar nästan tröttna lite på den. Insåg vissa saker med filmen som inte var så himmla parfekt och bra gjort och sådär när vi väl pratade om den efteråt.

När vi slutade så åkte jag, Viktoria, Yohanna, Anna & Fredrik till donken och käkade. Sen så tog vi bussen tillbaka till skolan, ganska skön dag idag faktiskt, men jävligt kallt må jag säga. Frös f*n ihjäl när jag var ute. HAHA!

När vi kom till skolan så var vi aldelles för tidiga, en halvtimme för tidiga. Så vi satt och chillade ett tag i uppehålls rummet innan vi började. Sen hadde vi matte och sedan engelska. Gick ganska bra faktiskt där också, men var riktigt trött också.

När vi slutat så träffades alla som skulle med till Spanien och pratade lite och visade bilderna där vi skulle bo för de som inte sätt dem. Så satt vi och snacka lite och sådär, sen kom morsan in springandes i klassrummet, haha! Hadde ju möte idag.

Under mötet fick jag bara reda på possetiva saker, om mitt slut på snusandet, mitt koncentration beteende osv. Så det gick jättebra faktiskt, stolt över mig själv också för den delen. Så nu är allting bra. När mötet var slut ringde vi Per för att fråga om vi kunde komma förbi, men han var i Valbo och kollade runt lite på IKEA OSV. Så vi knallade mot pizza house istället.

Käkade kebab med morsan på pizza house och sånt där. Sen så gick vi till cykel affären för att kolla på skate dojorna som var så billiga och sådär. Men självklart hadde dem inte min storlek (Y) så vi köpte godis och sånt där och drog oss hemåt istället.

Haft en helt skön dag med morsan faktiskt, brukar ju inte göra så mycket tillsammans. Men idag så passades det parfekt med att ha en mamma dag faktiskt. Ska inte göra så mycket idag, ska snart lägga mig i sängen och sappa mellan kanalerna och kommer förmodligen att somna. Blir skönt, är skit trött faktiskt.

Nu ska jag spela lite, sen så uppdaterar jag senare. Hejs!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?