nyduschad ;)

2010-02-08, 21:08:19 / Kategori: Allmänt
Det älskar jag att vara, sen att krypa ner till en nybäddad säng också bredvid min flickvän♥ det är absolut det bästa jag vet. Men tyvär så har jag varken nybäddad säng eller någon flickvän här.. Så får bli att krypa ner i en obäddad säng och utan min flickvän.. Suck! Jaja, har gjort allting i tid idag känner jag faktiskt. Så blir en tidig kväll som jag planerat, ska spela CSS i en timme nu sen kryper jag ner. Lägger jag mig nu kommer jag få plågas upp imorgon pågrund av vänt dygn i ett helt tonnårsliv.. Så ja, kanske dags att vända tillbaka på det ? HAHA. Jaja, ska pass på att spela nu innan klockan blir för mycket & jag inte kommer i sängs förens klockan 1 inatt, och det vill vi inte, så natti♥

Bjuder på några bilder älskling tvinga på mig att bli knäppt på i helgen, HAHA! ♥
DATUM STÄMMER INTE!

Faktiskt nöjd över denna bild, det är liksom jag i den, på riktigt♥



Nej nu ska jag fortsätta lyssna på winnerbäck ♥ & spela CSS sen sova! Natti.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?