en ande i lägenheten ?

2010-02-10, 16:44:22 / Kategori: Allmänt
Har precis käkat klart nu. När vi käkade sket jag nästan på mig, både jag och Per tror jag. Morsan har musik på i vardagsrummet (spotify).. Så helt plötsligt vart det tyst. Sen så efter 5 minuter så startas musiken på igen? Vart nästan hur rädd som helst, och förut har ju datorn satts på när jag och Amanda satt ute i vardagsrummet och käkade. Så startades datorn bara på. Båda två flög upp ur soffan nästan. Sen så har ju min TV startas igång några gånger och radion jag hadde på rummet startade igång en radiokanal som jag inte ens hadde installrat på den. Hadde en såndär med 3 olika skivor som man kan stoppa in och skit. Och hadde inte installerat radio på den, så helt plötsligt startades den igång med radion även fast jag inte ens hadde kontakten i med tanke på att jag aldrig lyssnade endå...? Skit läskigt. Kommer inte kunna sova inatt ..:(

Ska spela CSS tror jag fram tills det okända börjar ikväll klockan 20:00, sen så ska jag faktiskt duscha och spela xbox och sedan sova. Blir en tidig kväll med tanke på att jag måste ta bussen till gammla nynäs imorgon. Men varför uppdaterar jag imorgon ;).. Har skrivit många gånger varför jag åker dit på torsdagar ;)..


Bjuder på en bild jag lagt upp förut ;)..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?