sjuk ? igen.

2010-02-08, 19:42:13 / Kategori: Allmänt



Jag vet inte vad det är med mig, men jag känner mig ytterst hängig hela j*vla tiden, jag vet inte vad det är? Nu börjar jag få ont i huvudet igen & har haft ont i kroppen hela dagen. Det är väl en vanlig influensa som går runt just nu, säkert feber. Fast tog ju tempeln, och den visade bara 37? Jaja, jag vet inte vad det är med mig. Blir en dusch snart, sen en tidig kväll. Ska bli skönt, ser framemot att få krypa ner till sängs.♥ Fast absolut inte att inte min älskling ligger bredvid, det är det versta med att lägga sig till sängs. Orkade tyvär inte göra något idag :(.. Kände mig för dålig, men vi ses ju imorgon igen ♥.. Vi firar ju som sagt 8 månader imorgon, slänger väl upp lite bilder imorgon♥


Jag saknar min lillasyster Issa Olsson ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?