tröttis.

2010-02-08, 07:56:08 / Kategori: Allmänt
Har precis gjort mig iordning, har käkat frukost, plattathåret, borstat tänderna & såntdär.

Ska snart gå till skolan. Suck, vädret ser ju inte ut att vara det varmaste om man säger så?

I helgen har jag bara haft det mysmys med min flickvän, i fredags sov vi hos oss, myste med dipp & chips och sådär, sen så var jag skit trött i helgen så jag somnade ganska tidigt :(.. Förlåt♥

På lördagen så fixade vi oss och älskling gjorde pannkakor ;).. Världsbäst på att göra pannkakor♥ sen så fick vi skjuts hem till henne, Vet ni vad vi gjorde? Vi var ute och lekte i snön för första gången i år :).. Haha, och nej varken Daniel eller Fanny var med. Vi gjorde det helt själva, HAHA! Ganska roligt faktiskt, min älskling är busig♥. Efteråt gick kom vi in precis lagomt till käk, så vi bytte om och sånt där, såg i alla fall melodifestivalen. Vart nästan besviken på att frispråkarn inte gick vidare, fan va dålig musiksmak Sverige har egentligen, var inte en enda bra låt med förutom frispråkarn.

På söndagen så vaknade vi ganska sent, käka frukost & låg och dega i sängen ett bra tag, sen så steg vi upp och gjorde inte så mycket, tog det mest bara lungt tror jag. Sen så fick jag skjuts utav Pers kompis hem, så handlade Per godis och sånt där :).. Spelade CS hela kvällen typ & tog en snabb dusch ;)..

Imorgon har jag och älskling 8 månader, tänk vad tiden går fort? Jag tror det är 8 månader, om inte 9!? Jaja.

Ska gå iväg till skolan nu i alla fall, kom precis på att det är ju alla hjärtans dag den 17, suck. Måste hitta på något att köpa till älskling ♥

Anonym

alla hjärtans dag är den 14e.



2010-02-08, 08:53:42



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?