Spanien, nästa!

2010-02-05, 12:31:13 / Kategori: Allmänt
Slapp dag i skolan idag, först spel timme i cirka en timme sen så hadde vi svenska efter det. AC läste ur en bok fram till första rasten, skit skönt. Sen så på rasten gick jag , Liza & Sofie till gula kiosken, köpte cola! Sen så tillbaka till skolan och hadde svenska igen fram till 11:00 då Kristina & AC började plocka in massa elever för att prata och sådär. Sen var det våran tur att få reda på det.. Jag, Viktoria, Sofie, Malin.J, Anna, Dennis och Viktor ska få åka till Spanien! Vart överlycklig när jag fick reda på det.. Men samtidigt ledsen, pågrund av att inte dem andra ska få uppleva det & att inte alla kunde åka tillsammans, det vart jag lite negativ på. Men visade det inte överdrivet mycket kanske. Jaja, sen tog jag bussen till stan tsm med Viktoria, Dennis, Mathilda & Sebbe. Bytte i stan till 1:an och åkte hem till en mycket glad morsa! Haha. Snacka lite med henne om resan och sådär. Sen så satte jag mig här. Ska in på Facebook lite nu, sen så ska jag väl bädda rent i sängen och så. Amanda kommer hit och sover hos oss inatt. Och även morsans kusin Kicki kommer från hälsingland och hälsar på! ;) Så har lite brådis nu. Måste hinna duscha också.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?